Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с 156JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега,имал съм подобен случеи,оказа се от сезорът за налягане на турбото.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD

    Comment


    • #17
      тия сенzори ги смениха с 4исто нови и на диагностиката не покаzва 4е има проблем ама имааа
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Krasi86
        тия сенzори ги смениха с 4исто нови и на диагностиката не покаzва 4е има проблем ама имааа
        Може да пробваш да ти флашнат ЕКУто...с нов софт....но като гледам май ще трябва да видим колата.
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #19
          и мен и мен .... иам същиот проблем !!!!!!!
          Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
          Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

          Comment


          • #20
            колега аz мисля 4е е от турбото и 6те се наложи да се прави
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Krasi86
              колега аz мисля 4е е от турбото и 6те се наложи да се прави
              Е обоснови се, де! Турбото си е турбо - то надува (или не надува, ако не ев ред). Самото налягане се регулира от сензора. Щото от финансова гледна точка, едно е турбо, друго е датчик или някоя по-дребна джаджа
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                ма така мисла понеже не ми дава друга гре6ка на диагностика.Но живот и zдраве лятото 6те я карам при Румен и 4авдар да я прават zа6тото в Александар аутоо ни6то ненаправиха нямало гре6ка (идиоти пални)никога пове4е няма да отида там
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

                Comment


                • #23
                  Ако турбото свири (6уми) пове4е от нормално какво може да оzна4ава 4е е zаминало или??
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

                  Comment


                  • #24
                    така ... вчера минах диаг. с същиот проблем ... светна ми чурката на таблото при 140 - бех я настъпил с цел прилежно изпреварване на идиота отпред.

                    и имаше грешка на датчика на турбото - решила е да се спре да не ми думне маторя - поне аз така вденах. НО тъпото е, че всъщност ми е заминал дебилномера - е не знам ква е връзката, но според бат бобо трее да го сменя и тогава да ме прегледат още веднъж.
                    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Krasi86
                      Ако турбото свири (6уми) пове4е от нормално какво може да оzна4ава 4е е zаминало или??
                      Между 'свири' и 'шуми' разликата е доста голяма. Нормалният звук си е леко свистене при вдигане на обороти. Иначе съм чувал турбо, което така вие, че чак ми се доплака. Иначе може да е с позаминали лагери и все пак да надува, може да не пускат масло лагерита, обаче пак да не духа. Трябва му специалист
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        На disel-а не е ли малко кофти да му се пълни оборотомера.... 5000-6000 об/мин са с червени цифрички все пак. Не че нещо ама тва си е душманско каране и като му пратиш на мотора полувината коне на паша, ходи после дигни 200

                        Comment


                        • #27
                          Те на 5000 изключват, а на някой и по-рано така че няма страшно.
                          Fiat Punto 1.9 JTD
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            никои не е каzал 4е трябва да паржи6 се до 4ервено но моита и да иска6 неможе, неможе на 5 скорос до 3200 оборо 160 и да не отлепва пове4е малко иzнервя6то е така но 6те я оправим надявам се скоро
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD juni 00

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Alfamaniak
                              Те на 5000 изключват, а на някой и по-рано така че няма страшно.
                              Изключват на 5480 2.4 JTD
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo
                                Първоначално публикувано от Alfamaniak
                                Те на 5000 изключват, а на някой и по-рано така че няма страшно.
                                Изключват на 5480 2.4 JTD
                                или 'га роди. ма тва съм го наблюдавал при ТС 2.0 засега.
                                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                                Comment

                                Working...
                                X